poniedziałek, 6 sierpnia 2012

texas style :)



Witajcie! :)
 jak ja lubię lato! :)
a jeszcze bardziej lubię łączyć akcenty letnio-jesienne.
Zdecydowanie zabawa modą jest świetną frajdą. 
Ja najlepiej czuję się w dziewczęcych sukienkach z pazurem :)
tak jak tutaj.
ten strój oddaje mój charakterek.
Romantyczka, marzycielka a jednak momentami dzika, zwariowana,
twardo stąpająca po ziemi.
Styl kowbojski jak najbardziej mi pasuje! ;D
a Wy w czym czujecie się najlepiej?


 Hi!
I like so summer and I like to combine accents the summer-autumn.
 Definitely fun fashion is great fun.
 I feel best in girls' dresses with the claw like this.
This outfit reflects my temper ;D
 Romantic, a dreamer but sometimes wild, crazy, strong-minded.
 Cowboy style suits me the most! ;D
and in what do you feel the best?











dress, boots, shawl- no name
handbag- deichmann


26 komentarzy:

  1. Bardzo fajna kolorystyka, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie niestety Pantene to porażka na całej linii...

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna sukienka ;) figurka świetna! ;))

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. osobiście nie przepadam za takiego typu sukienkami, ale ty wyglądasz w niej bardzo dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24648109

    bardzo mi się podoba,
    tylko coś buty nie grają mi z cienkim materiałem sukienki
    ale styl uchwyciłaś!

    brawo!!

    OdpowiedzUsuń
  6. te buty celowo założyłam do tej letniej sukienki by nadać mocniejszego charakteru :)
    dzięki za opinię! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi dear :) i love your look hun! what do you think of following each other? Let me know
    Keep in touch

    http://thefrench-fries.blogspot.pt

    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. ta i poprzedanie stylizacje są wręcz genialne! dobrze dobierasz dodatki!

    ♥ http://florencece.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. You look really lovely, honey. Thanks for sharing!
    All the best,

    Jana & Vanessa from charming Berlin ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka, dobrze w niej wygladasz ;D Pasuję Ci ;)
    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się sukienka !! :D Ciekawy masz styl ;) Obserwuję cię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! :) ja również sobie pozwolę ;)

      Usuń
  12. Sukienka genialnie na Tobie leży! I masz cudowną figure, strasznie ci jej zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze opinie!
Thank You for your opinion!