czwartek, 16 sierpnia 2012

me elegant :)


Witajcie!
Tak obiecałam moja kreacja środowa.
tym razem bez zwiewności i romantyzmu.
czysta elegancja w moim wydaniu :)
tę sukienkę i szpilki uwielbiam! są niezawodne!
plus marynarka w kolorze, w którym ostatnio się bardzo często widzę :)
co o tym myślicie?

 Hi! :) 
  I promised my outfit on Wednesday.
Without airiness and romanticism. Pure elegance in my edition :)
I love this dress and I those heels! There are reliable!
Plus a jacket in color, which I see very often in my outfits recently :)
What do you think? :)









27 komentarzy:

  1. Ale jesteś śliczna i masz piękną figurkę, zazdroszczę:) Stylizacja mege, bardzo mi sie podoba!

    Buziole:**

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny kolor żakietu! :)
    Zapraszam do siebie do udziału w krótkiej ankiecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Butki <33:)
    Całość ekstra:)
    Fajna opalenizna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też z moim narzeczonym wykorzystałam ten wolny dzień i też wybraliśmy się w urokliwe miejsce, a konkretnie na Babią Górą! :)
    Masz świetną sukienkę, bardzo mi się podoba! :)

    Pozdrawiam serdecznie i czekam na zdjęcia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, z wolnych chwil należy korzystać w 100%! ;D
      dzięki!

      Usuń
  5. fajny blog
    zapraszam do mnie
    parrot123.blogspot.com
    jesli zaglądasz to zostaw komentarz

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz prześlicznie ;) Ładnemu we wszystkim ładnie. Świetna figura!
    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne sukienka, ale buty i tak podobają mi się najbardziej z całego zestawu, genialne są ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć!Wraz z firmą Renee zorganizowaliśmy konkurs w którym jest do wygrania dowolna para butów Renee(płaskie i z obcasem)!:)Więcej na temat konkursu znajdziesz tutaj-http://www.vanessapieretti.blogspot.com/2012/08/reneepl.html
    Zapraszam serdecznie!:)(Bardzo przepraszam jeśli nie lubisz takich komentarzy)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog :)
    ZAPRASZAM: http://xfashionismydrug.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz zjawiskowo, wow.
    obserwujemy?
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  11. love the look <33
    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka! ;) Bardzo ciekawy blog,może obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna sukienka, bardzo lubię taki styl:) zapraszam do mnie:) A.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sukienka ! I sandałki również :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze opinie!
Thank You for your opinion!