poniedziałek, 17 września 2012

a cold nights ;)


Witajcie! jak się macie? :)
Za oknem słoneczko jednak wieczory... aj to już nie to samo co wcześniej.
Dzisiaj pokazuję Wam stylizację właśnie na chłodne, jesienne wieczory.
Można założyć również leginsy bądź rajstopy :)
Ja wczoraj żałowałam, że tego nie zrobiłam, bo z minuty na minutę było coraz zimniej.
Lato odchodzi, ale jesień przynosi mi wiele inspiracji co mnie niezmiernie cieszy!
Dlatego zapraszam Was tutaj częściej! :)
Całuję i pozdrawiam! Do usłyszenia!

 Hello! How are you today? :)
Now it's sunny day but evenings ... it's not the same as before.
Today I present you what the styling for cold and autumn evenings :)
You can also wear leggings or tights :)
Yesterday I wished I didn't do it, because the evening was getting colder.
Summer leaves, but autumn brings me a lot of inspiration :)
What make me very happy! ;D

Kiss! :* Talk to you soon!
Thank You for your comments! :)









skirt- terranova
boots-small shop
bag-small shop
jacket-rader
shirt-sh


29 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba ta spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety, wakacyjne czasy sie skonczylo i przyszla pora na zimne wieczory..


    Zapraszam do siebie na konkurs ! :)

    http://princess-beyonce.blogspot.com/2012/09/konkurs-z-gleam.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekna stylizacja. Najbardziej urzekły mnie buciki pozdrawiam http://dominikazwanziger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. No niestety wieczory są już baardzo zimne:(
    co do stylizacje-bardzo ładna, podoba mi się szczególnie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kurteczka i buty:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna stylizacja...polaczenie niebieskiego z brazem to jedno z moich ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się bardzo podoba torebeczka! Jest słodka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjemny blog , zarówno w czytaniu jak i oglądaniu.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna torebeczka :)
    i świetny kolor paznokci :)
    pragneodzyciawiecej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja na pewno zmieniłabym koszulę;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko ślicznie do siebie dopasowane ! ; )) Bardzo mi się podoba !
    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  12. So beautiful post!

    We can follow each other if you want?!

    Kisses,

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    REINVENT YOURSELF

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne miejsce do zdjęć
    aaaaale ja bym chyba jednak bez rajstop zamarzła na miejscu

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja Kochana, kurteczka bardzo mi się podoba ;) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna stylizacja, podoba mi się cale zestawienie :)
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam
    http://imnoemi.blogspot.com/

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz bardzo fajny kolor na paznokciach :) Jaki to lakier?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze opinie!
Thank You for your opinion!