czwartek, 12 września 2013

co w kuchni piszczy?! :D


Witajcie Kochane!
Na moim photoblogu bardzo spodobał się pomysł abym zamieściła swoje przykładowe posiłki.
Postanowiłam, że przygotuję dla Was taki post i podzielę się swoimi propozycjami.
Tak jak wcześniej pisałam, od kilku miesięcy robiłam zdjęcia co ciekawszym daniom.
Jednak zaznaczam, że nie jest to menu ani wzorowej dietetyczki tym bardziej wytrawnej restauratorko-kucharki ;D
Są to wyłącznie moje pomysły połączone z wiedzą, którą uzyskałam od mojej mamy, babci, 
z książek i internetu, z telewizji czy inspiracji zaczerpniętych od innych osób
oraz wprost z mojej wybujałej fantazji ;-p
W naszym menu przeważa kurczaczek, którego bardzo lubimy oraz ogóreczki w każdej postaci.
Poza tym lubię jak na talerzu jest kolorowo, od razu lepiej smakuje ;)
Dla mnie posiłek jest chwilą przyjemności, lubię delektować się dobrym jedzeniem, 
po prostu lubię jeść! :D
Myślę, że fajnym pomysłem będzie również jeśli od czasu do czasu 
zamieszczę dla Was zdjęcia kolejnych dań, które uda mi się upichcić. 
Co Wy na to? :)  
Niekoniecznie będą umieszczać je w notkach typowo kulinarnych, 
myślę, że wystarczy jak po prezentacji mojej stylizacji 
dorzucę czasem mały bonus w postaci kulinarnej ;)
W taki sposób będziecie bardziej na bieżąco jeśli chodzi o moje gusta
 nie tylko modowe ale i kulinarne :)
Dodam też, że lubię potrawy ostre, pikantne, dobrze doprawione
więc jeżeli mam czas i chęci to eksperymentuję sobie w kuchni bawiąc się
tymi wszystkimi składnikami i przyprawami ;)
Czasami jednak bywa, że natłok obowiązków nie pozwala mi na wyszukane potrawy
wtedy gotuję zwykły, szybki obiad albo idziemy zjeść na miasto co też lubię! :)
Troszkę się rozpisałam ;D ale właśnie w tym momencie przechodzę już do rzeczy ;D
Smacznego! Mam nadzieję, że choć troszkę Was natchnę kulinarnie! :)


/A trip to my kitchen, bon appeti!! :)

 Kurczak z parówką i ogórkiem kiszonym, pieczone ziemniaczki z cebulką.

 Kurczak z pieczarkami i czerwoną papryką, ogórek z rzodkiewką oraz ziemniaki ze szczypiorkiem.

Kanapki ze szynką, pomidorem, ogórkiem, jajkiem i odrobina majonezu do smaku :)
plus placuszki, które dostaliśmy na weselu od jednej z naszych par :)

 Kurczak w panierce z winiary "pomysł na chrupiące kąski", frytki, sałatka z selera i marchewki 
oraz sos słodko-kwaśny plus pepsi, które uwielbiam pić choć wiem, że nie jest takie zdrowe ;D
ale spokojnie! nie pijemy w nadmiernych ilościach ;p

 Kolejne z serii 'śniadanie do łóżka' w wykonaniu mojego faceta :)
Kanapki z szyneczką, pomidorem, ogórkiem, pieczarkami plus brzoskwinki ;) mniaaam!

 Kotlety sojowe, pieczone ziemniaczki z cebulką
oraz mizeria (ogórek, pomidor, szczypior)

 Pizza w naszym wykonaniu! :) " Pomysł na pizzerinki "

 Duszone mięsko z papryką i pieczarkami, mizeria oraz moja ulubiona szparaga żółta ;)

 Jajecznica z cebulą, szynką, pieczarkami i pomidorem
posypana szczypiorkiem, koperkiem oraz naleśnik.

 Pieczone ziemniaczki oraz grillowana kiełbaska z ketchupem oraz pyszne grzybki ;D

 Nóżka z kurczaka, którą kiepsko widać plus pieczarki, czerwona papryka, cebulka,
ziemniaki ze szczypiorkiem oraz sałatka z porów ;)

 Sznycelki, frytki, brokuły i małe grzybki plus barszcz czerwony z jajkiem i uszkami.

 Ryba ze szczypiorkiem i pokrojonymi w kostkę ziemniakami,
pieczonymi w piekarniku oraz ogórek kiszony.

Duszone mięso wraz z parówką zalane sosem pieczeniowym ciemnym z ryżem,
pomidorem, ogórkiem i szczypiorkiem

 Rosół w sam raz na przeziębienie! :D

 Łazanki ze szczypiorkiem :)

 Tym razem śniadanie w moim wykonaniu :)
Kanapki z białym serem, rzodkiewką i szczypiorkiem plus mandarynka ;D

 Czerwony barszcz z uszkami i natką pietruszki na rozgrzanie w jesienne dni! ;-)

 Moja pomidorowa z marchewką i ryżem! ;D

 Nasze, domowej roboty hamburgery! Były lepsze niż z fast fooda ;)
Bułka z ryżem, sałata, mięsko, ogórek, pomidor, ser żółty,
cebulka, troszkę majonezu i ketchupu.

 Ala danie chińskie! :)
Makaron z mięsem, pieczarkami i szczypiorkiem w sosie pieczeniowym.

 Mięso w sosie ciemnym z ryżem i kotletami sojowymi plus surówka z marchwi i ogórków

 Kotlety drobiowe, frytki z pieczarkami i ogórek kiszony

Pieczona kiełbaska, parówki, jajko sadzone, frytki ze szczypiorkiem i ogórkiem


 To na tyle! :) I jak, smakowało? :)
Mam jeszcze masę pomysłów kulinarnych i na bieżąco będę dla Was je dodawać.
Jeśli tylko znajdę czas możecie na mnie liczyć.
Jeśli Wy macie jakieś ciekawe przepisy chętnie poczytam, piszcie w komentarzach!
Tymczasem pozdrawiam i mam nadzieję, że niedługo pojawię się z nowym outfitem.


2 komentarze:

  1. Aż głodna się zrobiłam z samego rana :) Pięknie wyglądające dania, a pewnie też smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszności! ^^

    http://valentinemarierose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze opinie!
Thank You for your opinion!